top of page

Анатолій Рогальський

Monobank
Директор з маркетингу

"Хотів сказати “що не потрібно бути зухвалим та лінивим та мати план на будь-які ситуації”, проте я розумію, що усе не спланувати тому я б залишив усе так, як у нас працює."



monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк», який виник у рамках співпраці з командою Fintech Band. У рамках monobank випускаються кредитні картки для клієнтів, є можливість розмістити депозити й отримати інші послуги, а кращий мобільний додаток зробить управління фінансами максимально зручним. monobank працює тільки на мобільних пристроях.




Ситуація з компанією до війни. Як би сам учасник описав стан сфери та компанії до війни

Monobank став лідером ринку, почав трансформацію українського банкінгу і бізнесу загалом, залучав по 200 тис нових клієнтів на місяць

Чи готувалась компанія до можливої війни? Як саме?

Не готувались, ми не хотіли вірити у це безглуздя. Проте ми виявились готовими ще з часів пандемії, коли усі колеги за 1 день переїхали на віддалену роботу.

Які рішення стосовно бізнесу та команди (персоналу) компанія приймала в перші години та перші тижні війни

Ми, як і всі банки, мінімізували кредитні ризики та зайві витрати, при цьому намагались не залишити клієнтів без кредитних грошей взагалі. Вимкнули рекламу, проте залишили реферальну програму. Щодо персоналу, то доволі швидко стало зрозуміло, що всі колеги залишаться на місцях зі своїми зарплатами, проте ми заборонили набір нових співробітників.


Як змінився чи адаптувався продукт компанії через війну?

Війна диктує порядок денний, тому ми дивились на загальну картинку та потребах клієнтів у нових обставинах — зробили благодійні Банки та суттєво покращили воронку Банки, запустили доставлення карток в Європу, підвішували каву для військових, робили патріотичні скіни та організовували власні благодійні збори разом із фондами. Чимало часу займало підлаштування під діючи обмеження НБУ.


Що змінилось в підходах до управління компанією через війну? (напр. горизонт планування, підходи до планування, способи та інструменти управління тощо)

Нічого не змінилось, ми як планували на декілька місяців, так и продовжуємо


Який стан компанії після пів року війни. Які плани на майбутнє?

Плани — ставати краще, непомітно та просто надавати складні банківські послуги. Підлаштовуватись під даність.


Які основні уроки, які менеджер/компанія виніс через війну

Хотів сказати “що не потрібно бути зухвалим та лінивим та мати план на будь-які ситуації”, проте я розумію, що усе не спланувати тому я б залишив усе так, як у нас працює.


Comments


bottom of page