top of page

Альона Корягіна

Shop.brave.ua / Made with Bravery
Head of Product

"Made with bravery з'явився вже після початку повномасштабної війни. Метою проєкту було закохати в українське, адже попри усі обставини наші виробники продовжували творити. Ми прагнули їх об'єднати в єдину спільноту і дати їм можливість продавати за кордоном. У той час за Україною вже закріпився бренд сміливості."





Made With Bravery - це український маркетплейс товарів від українських виробників з доставкою закордон. Наша мета - закохати світ в українське та підтримати український бізнес. Все, що продається на маркетплейсі, - зроблено з "хоробрістю". Кожна покупка має значення. Адже 5% від покупки йдуть на відновлення та підтримку України.

Альона Корягіна - В проекті Shafa.ua працюю вже більше 5 років, з них останні 3 - на посаді Product Manager. З травня 2022 також займаю посаду продакт менеджера в Made With Bravery.




Стан сфери та компанії до війни


Made with bravery з'явився вже після початку повномасштабної війни. Метою проєкту було закохати в українське, адже попри усі обставини наші виробники продовжували творити. Ми прагнули їх об'єднати в єдину спільноту і дати їм можливість продавати за кордоном. У той час за Україною вже закріпився бренд сміливості.


Як адаптувався продукт компанії через війну?


Коли ми прийняли рішення створити Made with bravery, думали, що це буде простіше, адже у нас в EVO (українська продуктова IT-компанія, розробник проєкту Shafa.ua) вже була практика підготовки маркетплейсів. Наша команда могла взяти вже наявну платформу і на її основі адаптувати наші цілі. Однак ми зіштовхнулися з типом продавців, з яким наша команда раніше не мала досвіду роботи. Так при доставці за кордон можуть бути залучені лише ті продавці, які є юридичними особами, ФОП або ТОВ, а ті, хто не мав офіційно зареєстрованого бізнесу, повинні були подати свої документи та виписки. Нам доводилося вивчати нову систему оплат та змінювати функціонал, дороблювати кошик та розбиратися в особливостях міжнародної доставки.


Що змінилось в підходах до управління компанією через війну?


У проєкті Shafa.ua ми планували спринтами. Коли ж готувалися до запуску Made with bravery, розуміли, що тут такий формат не працюватиме, адже багато нюансів та додаткових задач з'являлося вже по ходу роботи. Тому ми вирішили перейти на канбан. З командою ми зустрічалися кожного тижня, а саме планування стало короткостроковим.


Який стан компанії після пів року війни. Які плани на майбутнє?


13 вересня 2022 року відбувся публічний запуск Made with bravery. Ми розповіли про проєкт в інфопросторі і хочемо й надалі популяризувати та прокачувати його впізнаваність.


З допомогою платформи United24 5% від кожного продажу на маркетплейсі йдуть на відбудову України. Кожна покупка має дійсно велике значення, адже зрештою вона стане цеглинкою, яка буде використана для відбудови домівок українців у майбутньому.


Задля популяризації проєкту ми розглядаємо роботу з блогерами, колаборації з іноземними партнерами. Ми вдячні за підтримку нашому партнеру VISA, який розповідає про нас закордоном.


Також ми продовжуємо залучати нових класних українських виробників до маркетплейсу. Охочих багато, адже лише за перший день лончу ми отримали майже 2 тисячі заявок від підприємців.


Які основні уроки, які ти як менеджер виніс через війну


Для мене, як для менеджера, моя команда є першим і найголовнішим. Я зрозуміла, що в критичних умовах особливо важливо тримати зв'язок з колегами, відчувати їхній стан, підтримувати та слухати.


Друга історія стосується планування та того, наскільки швидко ми можемо, так би мовити “перевзутися”. У найважчий момент ми не завмерли, а почали думати, що ми можемо зробити із нашими вихідними даними. Люди вирішили свої базові потреби і почали діяти з новим приливом сил та ентузіазмом.


Є одна чудова метафора, яка допомагає швидше адаптуватися до нових реалій. У ній йдеться про те, що життя в бізнесі схоже на океан. В океані ти можеш плавати у тиші та спокої, але коли насувається шторм чи хвиля, потрібно брати дошку і серфити, інакше вона тебе накриє і ти підеш на дно. Війна та пандемія навчили мене брати дошку, серфити, і отримувати задоволення від цього процесу.


Так склалося, що багато моїх друзів, колег, родичів живуть за кордоном. І коли вони мені телефонують та питають, як наші справи, я кажу, що ми продовжуємо працювати, творити. Усі вони в шоці, як ми це робимо. Для мене це та ж історія із серфінгом, адже йде війна, а ми усі допомагаємо, щось покращуємо, адаптуємося, стаємо гнучкими, а отже беремо дошку і йдемо серфити.


bottom of page