top of page
Євген Ніколайчук
TECHIIA Chief Executive Officer "Базова місія TECHIIA — виводити кращі українські технологічні рішення на світовий ринок. Задля цього ми...
Андрій Глибовець
Національний університет "Києво-Могилянська академія" Декан факультету інформатики "В нас було розроблено план на випадок війни. В плані...
Антон Савченко
Join UP Regional Director "Туризм — це індустрія мирного часу. Неможливо готуватись до того, щоб відправляти чартери, коли в небі літають...
Ольга Занько
"В нас ніколи не було досвіду раніше як діяти в таких ситуаціях, але тепер на все життя буде розуміння, що компанія, процеси, команда"
Ярослав Стень
"Домовляємось з військовими частинами (запит, офіційні дозволи, безпека). Збираємо зірок. Організовуємо звук, логістику, плануємо сценарій з
Марта Герус
"Стосовно бізнесу завдання було одне – забезпечити максимально безперебійний процес будівництва в нових реаліях."
Сергій Бут
"Дякуючи нашим захисникам, які з перших годин самовіддано боронили країну, а також українським фермерам, які буквально через два тижні після
Дмитро Гринь
"Рішення перше – повністю зупинити роботу на ринках Росії та Білорусі. Наші сайти в цих країнах стали недоступними для пошуку роботи"
Alyona Koryahina (in progress)
"Made with bravery з'явився вже після початку повномасштабної війни. Метою проєкту було закохати в українське, адже попри усі обставини наші
Andriy Lukianchuk (in progress)
"Основний урок полягає у тому, що війна загострює все і показує хто є хто. Регламентні поняття вона повністю нівелює і перетворює у людські.
Liliya Ovchynnikova (in progress)
"Я з Харкова і я боєць. У PR я близько 10 років, з яких 5 - в Промі, де працюю саме з кризовими комунікаціями. Для мене це нормально працюва
Oleksandr Royenko (in progress)
"Раніше ми інвестували в довгострокове майбутнє з точки зору залучення користувачів. В новій реальності ніхто не міг гарантувати окупності,
Vitaliy Gonak (in progress)
"Люди масово купували речі для полювання, біноклі, акумулятори, павербанки. На усі види товарів, які могли бути корисними для наших військов
Hanna Chernysh (in progress)
"В перші декілька місяців війни ми повністю відмовилися від попередніх планів, стратегій і перейшли в глобальний вотерфол, кінцева точка яко
Mykhailo Lashkin (in progress)
"Мої колеги з фінансового бізнесу доставляли пенсії навіть на окупованих територіях. В певних дирекціях ми забирали кошти, готівку, щоб вида
Denys Sudilkovsky (in progress)
ЛУН Маркетинг-директор "Соціологічні дослідження свідчать, що не так багато людей хочуть залишитися в новому місці перебування, а...
Roman Marchenko (in progress)
RIA.сом Marketplaces Chief Product Officer та член правління "Компанія здійснила багато дрібних продуктових запусків. Ми одразу...
Dmytro Adabir (in progress)
"Можу сказати, що дуже багато іноземних компаній, партнерів, з якими ми спілкуємося під час війни, дивляться і просто дивуються нам зі сльоз
Ilya Gladchenko (in progress)
"Ми доклали багато зусиль для відновлення інфраструктури в деокупованих регіонах. Там є окремі підрозділи, які займаються роботою в полях,
Roman Petryk
Uklon VP of product "We always boldly make changes to internal processes.For example, even last year, in order to increase their own...
Yehor Yarotskyi
MEGOGO Chief Product Officer "On the very first day, we opened access to free-to-air television so that people could receive up-to-date...
Mykhailo Horobtsov
YouControl Chief Product Officer "At the height of hostilities, we reformatted the company's work in such a way that an employee left the...
Mariusz Kaczmarek
PrivatBank Deputy Chairman of the Management Board "For us the war began on February 15 - on this day there was a massive DDoS attack on...
Anatoly Rogalskyi
Monobank Director of Marketing "I wanted to say that you don't need to be bold and lazy and have a plan for any situation, but I...
Interview
bottom of page